S černochem v reklamě přichází ALZA o velké tržby

Je to už několikátý případ, kdy některý z významných obchodů neuváženě využil v propagačních materiálech člověka tmavé pleti.

Mohlo by se zdát, že je úplně jedno, jakou barvu má chlapík držící v ruce foťák či propaguje tepláky. Není tomu tak. Alespoň podle zjištění absolventa sociálně ekonomické fakulty Vysoké školy života Michala Mrázka.

„Vy už většinu obratu děláte na Jamajce než ve střední a východní Evropě? Nebo je v Německu už půlka Němců tureckého původu?“ položit Michal Mrázek řečnické otázky směřovanou k marketingovému oddělení největšího českého e-shopu ALZA.

„Je mi to vcelku šumák. Nic proti rozmanitosti, důležitá je cena,“ upozornil, aby snad někdo nenabyl mylného dojmu, že tu neřeší nějaký svůj osobní problém, nýbrž seriózně upozorňuje na možný značný ekonomický dopad pro společnost.

„Divím se, že Vaše marketingový oddělení se nebojí ztráty zákazníků z okruhu voličů SPD výběrem modela netypického vzezření pro náš český píseček. To by někoho mohlo stát prémie. Ono to v součtu hodí asi pěknou sumičku,“ varoval Michal Mrázek.

Diplom Vysoké školy života pro každého

Podpořte Vysokou školu života zakoupením svého diplomu.
Nebo za Vás pošleme někomu diplom jako dárek!
Jistě znáte spoustu absolventů Vysoké školy života

Koupit diplom

«

»